NSK Baan 2017

Op 10 en 11 juni stonden de NSK Baan in Enschede op het programma! De dag begon al vroeg voor enkele leden: Marloes mocht al om 9 uur s'ochtends gaan kogelslingeren. Naast de onderdelen kogelslingeren en verspringen, deed Marloes ook mee aan de 400m waar ze een bronzen medaille pakte. Bij de 110m horden stonden Bram en Coen aan de start namens 't Haasje. In de finale lukte het Bram om zijn titel te verdedigen en hij mag zich dit jaar opnieuw Nederlands studenten kampioen noemen en de gouden medaille mee naar huis nemen!

Naast de technische en sprintonderdelen mochten de middel- en lange afstanden natuurlijk niet ontbreken. 't Haasje was vertegenwoordigd op de 800m, 1500m, 3000m als ook op de 5000m! Margo liep weer een seconde af van haar PR op de 800m (2:23,19min), Lars behaalde een 3de plek op de 1500m en Luuk pakte de zilveren medaille op de 5000m!

Na een nacht goed uitrusten was ons estafette-team helemaal klaar voor de olympische estafette tijdens de FBK games op zondag! Het doel was een derde plek. En zo gezegd, zo gedaan! Een prachtige prestatie van de dames in dit grote stadion! En natuurlijk kon daarna lekker nagenoten worden van het programma van de FBK games, want de kaartjes voor de deelnemers waren gratis!

Kronos bedankt voor de organisatie, het was weer een mooi NSK!

Klik hier voor meer wedstrijdverslagen!