NSK Ekiden 2017

Zaterdag 13 mei hebben drie teams 't Haasje vertegenwoordigd op het NSK Ekiden in Eindhoven. Hierbij is in teams van 6 personen een marathon gelopen en zijn mooie resultaten behaald!

Ons vrouwenteam startte goed en wist dit gedurende de hele wedstrijd vol te houden, waarmee ze een gouden medaille binnensleepten. Het mannenteam lag de eerste kilometers achter op teams van andere verenigingen, maar wist zich in de loop van de wedstrijd naar voren te werken tot een derde plaats. Ook ons gemixte team leverde goede prestaties, zij werden eerste in hun categorie!

Na afloop van de wedstrijd kon iedereen aanschuiven voor een heerlijke barbecue bij de atletiekbaan van Eindhoven. Wij kijken terug op een geslaagde dag en willen E.S.A.V. Asterix bedanken voor de goede organisatie!

Klik hier voor meer wedstrijdverslagen!