NSK Indoor 2017

NSAV 't Haasje organiseerde het NSK Indoor. Met 23 hazen als deelnemer en veel hazen als vrijwilliger was het een geslaagde editie! Voor de commissie begon de dag al vroeg en stond alles al klaar voordat om 10 uur de eerste deelnemers en vrijwilligers binnen kwamen. Al snel vielen ook de eerste podiumplekken voor ons! Kamiel behaalde op de 800m een derde plek, maar niet alleen hier behaalde Kamiel een podiumplek, ook op de 3000m haalde hij een zilveren medaille in een toptijd van 8:47:40 min! Ook op de korte afstanden werd goed gelopen en wist Bram de 60m horden finale te winnen!

Als hoogtepunt vonden aan het einde van de dag de 4x400m estafettes plaats en stond er bij zowel de mannen als bij de vrouwen een haasjeteam aan de start. De vrouwen behaalden hierbij een mooie zesde plek. Als puntje op de i werd de dag afgesloten met een nieuw clubrecord bij de mannen! Luuk, Marco, Selmar en Lars liepen de estafette in een fantastische tijd van 3:38:62min en zij hebben naast het clubrecord ook de bronzen medaille gewonnen!
Na afloop van de wedstrijd stond een lekkere pastamaaltijd klaar voor alle deelnemers en vrijwilligers en daarna gingen we naar de squashhallen waar een Hollandse party plaatsvond. Het NSK feestje was een mooie gelegenheid om deze dag onder het genot van een biertje af te sluiten.

Als bestuur zijnde willen wij graag de commissie bedanken voor een geslaagd weekend en ook alle vrijwilligers voor hun inzet gedurende de dag. Als vereniging hebben we het indoor seizoen mooi afgesloten en we hopen dat het komende baanseizoen een net zo groot succes wordt!

Klik hier voor meer wedstrijdverslagen!